Često postavljana pitanja

Gdje se nalazi naša trgovina?

Prodaju radimo izravno kupcima poput Vas, može se izvršiti samo putem interneta :) Dakle, naša trgovina je na svakom od vašeg mobilnog telefona ili računala.

Kako se poručuje artikal?

Artikal se može naručiti vrlo lako putem website ili nam pištie u mailu (radnim danom od 08-16h). Vikendom narudžbe se obavljaju isključivo preko web stranice. Nakon vaše narudžbe putem web stranica, primit ćete poruku e-pošte od nas za potvrdu da smo uspješno dobili naloge, sa svim potrebnim podacima.

Koji je rok dostave?

Ako ste napravili narudžbu tijekom radnog tjedna (pon-pet), ona će biti poslana na maksimalno 48 sati od dana narudžbe.

Ako ste napravili narudžbu preko vikenda (subota ili nedjelja), ista će se realizirati tj. biće poslata najkasnije u utorak.

Je li je moja kupnja sigurna i od koga zapravo kupujem robu?

Vaša je kupovina 100% sigurna. Prvo, robu plaćate tek nakon što Vam donese expres kurir, i plaćate pri preuzimanju (osim ako ste se odlučili za drugu opciju plaćanja). Drugo, mi smo ugledna tvrtka koja postoji više od 25 godina na tržištu, a ne „neki” online shop koji se pojavio jučer. Treće, u registru uvijek možete provjeriti status naše tvrtke RINGSPORT SHOP DOO.

Je li moguce kupiti na rate?

Moguće je kupiti u 2-6 rate bez kamata kod PBZ (Dina, MasterCard, Visa ....), za iznose preko 3000 kuna. U izboru za plaću poslije izbora proizvoda, kliknite na plaćanje karticom, i kada se prebacite na panel PBZ, odaberite broj rate na koliko želite kupiti. Ova vrsta usluge je besplatna, a nemate kamatu za plaćanje u ratama.

Ukoliko pogrešim velicinu ili boju , je li mogu zamijeniti artikal?

Naravno da možete, s'tim da troškovi transporta u tom slucaju idu na vaš teret :(

Da li šaljete robu i artikle van Hrvatske?

S obzirom na trenutni status pošiljke u inozemstvu, za sada ne možemo poslati robu pojedinim osobama u inozemstvu. Što se tiče veleprodajnih kupaca može ići redovit izvoz. Nadamo se da ćemo biti u mogućnosti da brzo slanje robe i za fizička lica u inozemstvu.

Imam li pravo na reklamaciju?

Pravo na reklamaciju, naravno da imate. Sve naše sprave od dana kupovine imaju garanciju 12 mjeseca. Jamstvo će se poštovati samo ako udovoljavaju uvjetima iz jamstva. Ako se proizvodi koriste u profesionalne svrhe (Vi ste vlasnik teretane, fitness centar, itd), nemate jamstvo, jer su predmeti isključivo za pojedinca, a ne javno korištenje.

Kako se realizira reklamacija?

Pišite nam na email i sve rešavamo. Kontaktiraj nas ovde

Kako da postanem Vas lojalni član?

Ono što je potrebno je da je prvi put kupujete preko website robu u vrednosti od min 8000 kn. Nakon toga ćete dobiti putem e-maila kod (koji treba sačuvati ili sačuvajte e-mail), uz pomoć kojeg ćete na svaku sljedeću kupnju imati pravo na popust od 5%, bez obzira na iznos, iako je manje od 8000 kn.

Imam li popust na količinu ili na potroseni iznos novca?

Vrijednosti popusta: -5% za kupnje preko 8000 kn i taj popust je trajni za svaku sljedeću kupnju bez obzira na iznos; -7% za kupnje preko 100.000 kn; -10% za kupnje preko 200.000 kn.

Popusti od 7% i 10% su za jednokratne kupnje, dakle nisu trajni kao popust od 5% za lojalno članstvo. Znači ako kupite kod nas npr. robu u vrijednosti preko 100.000 kn, sljedecom kupnjom imate pravo na popust od 5% (lojalno članstvo), a ako bi želeli veći popust, potrebno je opet kupiti u iznosu preko 100.000 kn za popust od 7%, odnosno preko 200.000 kn za popust od 10%.

Koji je ovlasteni servis ?

Rombike servisi i usluge j.d.o.o.
OIB 50263490046
Trnjanska 47
10000 Zagreb
T. 098719617