Kako kupiti / Reklamacija / Rok isporuke

Napravili smo najjednostavniju kupnju na svijetu, i to 100% sigurnu!

Pronađite proizvod(e) koje želite kupiti i dodajte ih u košaricu klikom na gumb "Naruči". Kada provjerite sadržaj svoje košarice, kliknite "Naruči proizvode iz košarice" i otvorit će Vam se obrazac koji ćete popuniti tako što navedete svoje podatke: ime, prezime, adresa ...

Odaberite način isporuke (obično je to kurirska služba koja Vam donosi artikal na kućnu adresu). Odmah ćete imati i uvid koliko plaćate uslugu dostave za naručenu robu.

Odmah nakon toga morate izbarati i način plaćanja (izravnom uplatom na naš racun firme ili pouzećem-odaberite)

Nakon toga kliknete "Naruči", nakon čega ćemo Vas kontaktirati i potvrditi ispravnost narudžbe. Također, mejlom ćete dobiti sve podatke o narudžbi.

Plaćanje

Postoje tri mogućnosti plaćanja:

  1. Nakon što naručite putem site-a, možete zatražiti profakturu koju ćemo Vam proslijediti mailom. Na temelju podataka iz profakture, putem opće uplatnice koju sami ispunjavate, vršite uplatu u najbližoj banci ili pošti. Vaša roba će nakon toga stići na kućnu adresu putem naše kurirske službe u roku od 48-96h, po prethodno dogovorenim uvjetima.
  2. Drugi način plaćanja je pouzećem. U procesu poručivanja robe, ako odaberete Pouzećem, onda vam Kurirska služba dostavlja robu i Vi ćete njima uručiti novac (cijena artikla sa ukalkuliranom cijenom transporta i opcijom plaćanja, koje ste odabrali)
  3. Za iznose koji premašuju 3.000,00 kuna moguće je vršiti plaćanje on -line, putem platnih kreditnih ili debitnih kartica VISA, MASTER i MAESTRO po prethodno dogovorenim uvjetima s Vašom matičnom bankom.

NAPOMENA: Za plaćanje kreditnim platnim karticama, visinu limitiranog iznosa, razdoblje otplate, visinu kamate i ostale uvjete kupnje određujete Ugovorom koji ste potpisali s Vašom matičnom bankom. Prilikom plaćanja karticom, Vaša matična banka nama prebacuje kompletan iznos Vaše narudžbe. Za sva plaćanja putem kreditnih i debitnih kartica, Vaša matična banka zadržava pravo odbijanja transakcije bez posebnog dodatnog objašnjenja, o čemu prodavatelj ima obvezu da Vas obavijesti u roku od tri (3) radna dana od datuma primitka informacije od Vaše matične banke.

Rok dostave

Ukoliko ste napravili porudžbinu tijekom radnog tjedna (po-pet), ista će biti poslana mx 48h od dana poručivanja.

Ukoliko ste napravili porudžbinu tijekom vikenda (subota ili nedjelja), ista će biti realizirana tj.poslata u ponedjeljak.

Posebne pogodnosti

Brza pošta je besplatna za kupnju u vrijednosti od preko 199 kn na teritoriji Hrvatske.

Samo u slučajevima plaćanja kreditnim i / ili debitnim platnim karticama rok isporuke može biti duži od 96h i on isključivo ovisi od razdoblja autorizacije i realizacije kupnje.

Lojalni član/kupac

Ukoliko napravite porudžbinu u iznosu preko 8000,00 kn, automatski postajete nas lojalni kupac. Dobićete promo e-mail, koji treba sačuvati, jer na istom imate promo kod, uz pomoć koga za svaku sledeću porudžbinu imate popust od 5% na svaku kupovinu bez obzira na iznos.

Garancija

Garancija na fitness opremu je 12 mjeseca.

Garancija na ostale proizvode je 7 radnih dana od datuma primitka robe.

Oštećenu i / ili feleričnu robu je moguće zamijeniti nakon 7 dana od datuma prijema robe i troškovi zamjene oštećene i / ili felericna robe padaju na teret prodavača.

NAPOMENA: Garancija na kućnu fitness opremu se ne izdaje za fitnes klubove, teretane i ostale komercijalne ustanove.

Uvjeti žalbe

Oštećenu i / ili feleričnu robu je moguće zamijeniti u roku od 7 dana od datuma prijema robe i troškovi zamjene oštećene i / ili felerična robe padaju na teret prodavača.

Troškovi transporta za povrat robe koja je reklamirana padaju na teret kupca.

Za oštećenu i / ili feleričnu robu moguće je dobiti povrat novčanih sredstava u roku od 7 dana od datuma primitka robe. Ima više načina povrata sredstava. U praksi se pokazalo da je najsigurniji način za obje strane da prodavatelj pošalje novac putem kurirske službe, te da kupac prilikom isporuke novca preda kuriru feleričnu i / ili oštećenu robu.

U slučaju vraćanja robe i povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, djelomično ili u cijelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, tvrtka RINGSPORT SHOP DOO je u obvezi da povrat vrši isključivo preko VISA, EC / MC i Maestro metoda plaćanja , što znači da će banka na zahtjev prodavatelja obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.